La alerta sísmica se activó este viernes 18 de marzo en la Ciudad de México luego de que reportara un temblor de magnitud 4.8 en escala ritcher con epicentro al Suroeste de Acapulco, Guerrero.
De acuerdo con el Sistema de Alerta Sísmica Mexicano, se activó la alerta a las 1:54 hora México y hasta ahora se maneja una magnitud 4.8 al Suroeste.
La jefa de gobierno Claudia Sheinbaum indico, “Iniciamos protocolo por alarma sísmica. Hasta el momento sin percepción en la Ciudad. Seguimos informando».









361537 583894Wohh exactly what I was seeking for, regards for posting . 662411
226966 229880The Twitter application page will open. This is excellent if youve got several thousand followers, but as you get more and far more the usefulness of this tool is downgraded. 853342
301175 4243Finally, got what I was looking for!! Ive really enjoying every small bit of this. Ecstatic I stumbled into this post! and also Ive bookmarked to appear at exclusive data for your blog post. 145013